چهارشنبه 13 تیر 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان

  • تاریخ انتشار : 1402/09/09 - 10:46
  • تعداد بازدید : 59
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و روز کتابدار با حضور معاونت محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه

برگزاری مراسم گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و روز کتابدار با حضور معاونت محترم تحقیقات و فناوری دانشگاه

به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه ،با حضور جناب آقای دکتر شکوهی، معاون محترم تحقیقات و فناوری؛ جناب آقای دکتر وکیلی مفرد، مدیر محترم اطلاع رسانی پزشکی و رییس کتابخانه مرکزی دانشگاه، جناب آقای دکتر حسینی آهنگری، مدیرمحترم گروه کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی؛ جناب آقای دکتر امیری عضو هیات علمی کتابداری اطلاع رسانی پزشکی به همراه کتابداران کتابخانه مرکزی، کتابخانه های دانشکده ای و بیمارستانی و دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی  مراسم گرامیداشت هفته کتاب، کتابخوانی و روز کتابدار در تاریخ ۱۴۰۲/۰۸/۳۰برگزار گردید.
 
در این مراسم آقای دکتر شکوهی با تبریک هفته کتاب بر نقش ویژه کتابداران در حضور دانشگاه در  رتبه بندی های جهانی اشاره کردند و  تقسیم بندی پنج گانه نسل های دانشگاهی  در جهان را نام بردندو بر  تولیدات علمی  و خدمات ارزنده دانشگاه علوم پزشکی همدان تاکید و به نقش ارزنده کتابداران در اطلاع رسانی و ترجمان دانش اشاره فرمودند.
 
 ایشان بر افتتاح قریب الوقوع کتابخانه بیمارستان اکباتان با تلاش های مدیریت اطلاع رسانی دانشگاه و بیمارستان مذکور اشاره و اظهار داشتتدکه با افتتاح این کتابخانه بیمارستانی مجهز؛تعداد  کتابخانه‌های تخصصی در دانشگاه به ۱۶عددخواهد رسید.
 
در ادامه مراسم آقای دکتر وکیلی مفرد با تبریک هفته کتاب و کتابداران از زحمات کارشناسان کتابخانه مرکزی و کتابخانه های تابعه تقدیر کردند و به ارایه گزارش عملکرد مدیریت اطلاع رسانی پزشکی در سال ۱۴۰۲ پرادختند.
 
ایشان حضور دانشگاه علوم پزشکی همدان رادر رتبه بندی شانگهای و لایدن برای نخستین بار بسیار باارزش ومهم دانستند  و برتلاش و پیگیری جهت حضور دانشگاه علوم پزشکی همدان در رتبه بندی جهانی تایمز در آینده ای نزدیک اشاره نمودند.
 
در پایان  این مراسم از کتابداران کتابخانه مرکزی و کتابخانه های تابعه و دانشجویان فعال کتابداری و اطلاع رسانی پزشکی با اهدا لوح تقدیر،قدردانی  بعمل آمد.
  • گروه خبری : اخبار کتابخانه
  • کد خبر : 133351
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید