چهارشنبه 13 تیر 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1402/08/27 - 12:40
  • تعداد بازدید : 238
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 226
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک رییس دانشکده پرستاری ومامایی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)و روز پرستار

دکترسیده زهرا معصومی در پیامی میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها)و روز پرستار را به اعضای هیات علمی، همکاران و دانشجویان پرستاری تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی،دکترمعصومی رییس دانشکده در پیامی میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها)و روز پرستار را تبریک گفت.متن پیام به شرح زیر میباشد:

سالروز میلاد حضرت زینب کبری (س)، پرستار همه عاطفه ها و ستاره های درخشان ایمان و عفت و پرستار ارزش های زخم دیده در تاریخ شیعه بر همه پرستاران و منادیان انسانیت و ایمان مبارک باد.

بدون شک نام گذاری این روز بزرگ به عنوان روز پرستار در تقویم سلامت کشورمان، بیانگر جایگاه رفیع این حرفه و فرصتی برای ادای احترام به تمام پرستارانی است که مهربانیشان مرهمی برای بیماران و فداکاری و ایثار بی شائبه آن ها وسیله ای  برای بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتی به بیماران است.

روز پرستار تجلیل از یک قشر نیست بلکه روز تجلیل از کرامت انسانی است که انسانیت را در سنگ صبور بودن و التیام بخشیدن به هم نوعان می­بیند و هم نفس با بیماران، عمر و سلامتی خود را به مخاطره می اندازد. پرستار تیمار دار جسم بیمار و التیام بخش روح اوست، به همین دلیل است که پرستاری آمیخته ای از هنری بی نظیر و تخصص بی همتا است.

متاسفانه در هفته های اخیر شاهد هجوم بی سابقه رژیم کودک کش اسرائیل به مردم بی دفاع غزه در مراکز درمانی و بیمارستان ها هستیم، که دل هر انسان شریفی را بدرد می آورد. از سوی دیگر حمایت کشورهای به اصطلاح مدافع حقوق بشر، از اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی،رنج و درد مردم مظلوم فلسطین، کودکان و زنان بی سرپناه را دوچندان نموده است. بی شک دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی همدان، همگام با همه مدافعین سلامت کشور، آمادگی ارائه خدمات درمانی به مجروحان و کودکان بی گناه غزه را دارند.

اینجانب خجسته میلاد با سعادت پرستار عاطفه ها، زینب کبری (س) و روز پرستار را به همه پرستاران به خصوص اساتید گرانقدر، همکاران محترم و دانشجویان عزیز دانشکده پرستاری و مامایی تبریک و تهنیت عرض می­نمایم و سلامتی، بهورزی و توفیق روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.



  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • کد خبر : 132851
کلمات کلیدی
زهرا کرمی
خبرنگار

زهرا کرمی

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید