چهارشنبه 13 تیر 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1401/09/16 - 08:16
  • تعداد بازدید : 93
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 84
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام ریاست دانشکده به مناسبت روز دانشجو

پیام تبریک ریاست دانشکده به مناسبت روز دانشجو

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۶ آذر از فرازهای مهم تاریخ ما است که دانشجویان را در صفوف مبارزه با استکبار قرار داد و فریاداسلام خواهی وآزادی را رساتر ساخت. در این روز دانشجویان متعهد، مومن و فداکار ایرانی با اندیشه ای والا و با قدم هایی استوار فریاد استقلال ، آزادی وعدالت طلبی را در همراهی با ملت بزرگ ایران سردادند. اما گذشت ایام نتوانسته گرمی خون های پاکی که در آن روز بر صحن دانشگاه ریخت را سردی ببخشد و با همین اندیشه و شور ایمانی است که در طول سالیان متمادی، دانشجو به نماد استکبار ستیزی و آزاداندیشی تبدیل شده است.

 امروز نیز جامعه‌ی دانشگاهی ما در پرتو مشعل پر فروغ شانزده آذر، در اندیشه پیمودن راهی است که به آینده‌ای روشن منتهی می‌شود . آینده‌ای که سرشار از عشق و امید، مبتنی بر خردورزی، آزادی و کرامت های انسانی است . بر همگان است که با توجه به مقطع حساس کنونی منطقه وجهان با وحدت، همدلی و هم‌افزایی دست به دست هم با حفظ کرامت دانشجو و دانشگاه به گسترش فضای امید و نشاط و تلاش در راستای رسیدن به قله‌های علم و دانش و نیز سربلندی اسلام و ایران عزیز کمک نماییم.

 اینجانب ضمن گرامیداشت حماسۀ ۱۶ آذر و یاد و خاطره شهدای عزیز دانشجو ، این روز را به عنوان نماد استکبار ستیزی دانشجویان به تمامی دانشجویان به ویژه دانشجویان دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی همدان تبریک عرض می نمایم.

 

دکتر سیده زهرا معصومی قاضی نوری

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • کد خبر : 122147
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید