چهارشنبه 13 تیر 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1400/09/11 - 12:00
  • تعداد بازدید : 223
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 56
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشکده پرستاری و مامایی

آیین تکریم رئیس دانشکده پرستاری و مامایی با حضور سرپرست محترم دانشگاه آقای دکتر مجذوبی و مسئـــول محترم دفتر نهاد رهبری حجت الاسلام کاظمی و اعضای محترم هیئت علمی دانشکده برگزار گردید.

 



مراسم تکریم و معارفه رئیس دانشکده پرستاری و مامایی


آیین تکریم سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی با حضور سرپرست محترم دانشگاه جناب  آقای دکتر مجذوبی و مسئـــول محترم دفتر نهاد رهبری حجت الاسلام کاظمی و  مسئول محترم روابط عمومی دانشگاه جناب آقای دکتر طاهری وجمعی از اعضای محترم هیئت علمی دانشکده برگزار گردید.


سرپرست محترم  دانشگاه در این آیین ضمن قدردانی از زحمات  آقای دکتر عشوندی و همه کسانی که در مسیر توسعــه و ارتقای دانشکده تلاش کردند .اظهار داشتند که در انتصاب مدیران و مسئولین دانشگاه تلاش ما براین است که افرادی را از خود مجموعه های مربوطه که درک بیشتری از شرایط کارکنان و موقعیت موجود دارند انتخاب شوند.


مسئول محترم دفتر نهاد رهبری نیز ضمن قدردانی از زحمات  آقای دکتر عشوندی انتصاب خانم دکتر معصومی را در ایــن موقعیت تبریک گفتند و از خداوند تداوم و ارتقای توفیقات دانشکده را مسئلت نمودند.


 سرکار خانم دکتر معصومی سرپرست دانشکده پرستاری و مامایی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات مسئولین محترم دانشگاه  توسعه و ارتقای سطح آموزشی ،پژوهشی و فرهنگی دانشکده با همکاری و مشارکت کلیه اعضای هیئت علمی و دانشجویان را از اهداف خویش بیان نمودند.


همچنین ایشان  با بیان اینکه حتی در ایام کرونا  شاهد یک روز تعطیلی در این دانشکده نبودیم ابراز داشتند  که حضور دانشجویان در محیطهای بالین و همکاری با دانشگاه در مدیریت بحران کرونا از دیگر افتخارات این دانشکده میباشد.  و در پایان از زحمات جناب آقای دکتر عشوندی در طی دوران تصدی ریاست دانشکده قدردانی کردند.


جناب آقای دکتر عشوندی رئیس پیشین دانشکده نیز در این آیین با اشاره به عضویت 3تن از اعضای هیئت علمی دانشکده در بورد های تخصصی مربوطه اظهار داشتند تا سال 1392تنها دو رشته در مقطع کارشناسی ارشد وجود داشت ،هم اکنون دارای 7  رشته در مقطع کارشناسی ارشدو یک رشته در مقطع PHD  میباشیم.  


و در پایان این مراسم ریاست محترم دانشگاه با اهدای لوح تقدیر  از زحمات جناب آقای  دکتر عشوندی  تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

















  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • کد خبر : 115513
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید