چهارشنبه 13 تیر 1403
دانشگاه علوم پزشکی همدان
  • تاریخ انتشار : 1397/09/14 - 13:50
  • تعداد بازدید : 532
  • تعداد بازدیدکنندگان خبر : 52
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
انتصاب آقای دکتر عشوندی به عنوان معاون امور اجتماعی دانشگاه

طی ابلاغی از سوی دکتر موسوی بهار رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان دکتر خدایار عشوندی عضو هیات علمی دانشگاه به عنوان معاون امور اجتماعی دانشگاه منصوب شد.

متن ابلاغ به شرح زیر است: جناب آقای دکتر خدایار عشوندی عضو محترم هیات علمی دانشگاه با سلام واحترام با عنایت به مراتب تعهد و تجارب جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست معاونت امور اجتماعی دانشگاه" منصوب می شود تا برابر مقررات و موازین شرعی و براساس شرح وظایف تبیین شده انجام وظیفه نمایید. انتظار می رود ضمن بهره گیری از نظرات مثمر ثمر صاحب نظران، در راستای توسعه و استفاده بهینه از ظرفیت های اجتماعی بومی و جلب مشارکت های مردمی، سازمانهای مردم نهاد و خیریه های سلامت و همچنین تقویت کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان، نگاه ویژه به عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت و کارگروه پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی و اعتیاد تلاش نمایید. سربلندی و سرافرازی شما را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.

متن ابلاغ به شرح زیر است:


جناب آقای دکتر خدایار عشوندی عضو محترم هیات علمی دانشگاه


با سلام واحترام


با عنایت به مراتب تعهد و تجارب جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست معاونت امور اجتماعی دانشگاه" منصوب می شود تا برابر مقررات و موازین شرعی و براساس شرح وظایف تبیین شده انجام وظیفه نمایید.


انتظار می رود ضمن بهره گیری از نظرات مثمر ثمر صاحب نظران، در راستای توسعه و استفاده بهینه از ظرفیت های اجتماعی بومی و جلب مشارکت های مردمی، سازمانهای مردم نهاد و خیریه های سلامت و همچنین تقویت کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان، نگاه ویژه به عوامل اجتماعی مؤثر بر سلامت و کارگروه پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی و اعتیاد تلاش نمایید.


سربلندی و سرافرازی شما را از درگاه ایزد منان مسئلت می نمایم.


 


 

  • گروه خبری : اخبار دانشكده
  • کد خبر : 89948
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید